Feestzaal Lindenhof

Booischotsestraat 1
3128 Baal

work pref 016 53 52 37

fax 016 53 88 74

Goed om te weten Goed om te weten Goed om te weten Goed om te weten Goed om te weten Goed om te weten Goed om te weten Goed om te weten Goed om te weten

Goed om te weten

  • Feestbesprekingen vinden plaats op maandag tussen 14.00h en 20.00h doorlopend.
  • In de prijzen van dit feestboekje zijn de obers, huur van zaal, linnen, achtergrondmuziek, kandelaars en bloemdecoratie inbegrepen, tenzij anders vermeld.
  • De prijzen van deze brochure vervangen alle vorige uitgaven en blijven geldig tot 31/12/2015.
  • Indien u met minder dan 20 personen bent wordt er 250 euro zaalhuur aangerekend.
  • Bij een boeking van een zaal op een vrijdag geniet u van 6 ℅ korting op het totaal bedrag van uw feest. Niet geldig op feestdagen of brugdagen.
  • Airco aanwezig in de zalen.
  • Rookverbod in het ganse gebouw.
  • Sluitingsuur om 04.00 u.
  • Vrij van DJ en installatie.
  • Ruime privé-parking voor +/- 180 wagens
  • Kinderen onder de 12 jaar betalen 60%, onder de 3 jaar gratis.
  • Indien het feestboekje geen antwoord geeft op uw wensen stellen we vrijblijvend een buffet of menu op maat op.
  • Een optie van 14 dagen is toegestaan.
  • Het vastleggen van de zaal is pas geldig na het betalen van het voorschot :

BE66 7350 1845 4943 KREDBEBB
Lelie of Rozen-zaal: € 300
Classic/Retro-zaal: € 600
Mededeling: FEESTDATUM + NAAM VAN DE ZAAL
De boeking wordt automatisch geannuleerd als we geen voorschot ontvangen.

  • Eventuele annulatie dient schriftelijk te gebeuren per gewone brief of aangetekend t.a.v. Declerck Philip.
  • Prijzen zijn inclusief BTW 21 OF 12 ℅

Om onze organisatie vlot en perfect te laten verlopen, vragen we een kleine medewerking van u:

1 maand vooraf:

  • Bespreking van het menu.
  • Het bij benadering aantal genodigden wordt doorgegeven.
  • Tijdsindeling.
  • Regeling in verband met de dranken. Berekening tweede voorschot, andere praktische zaken..

Maandag voor de feestdatum:

  • Het juiste aantal genodigden voor receptie, diner: dit aantal zal aangerekend worden.
  • Getypte gastenlijst: deze gebruiken we voor de schikking van de tafels, verwelkoming en begeleiding van de genodigden aan tafel.
  • Overschrijving van het tweede voorschot 60 % van het totaal bedrag.